Wednesday, April 21, 2010

=|

mule dak2 ni ckp gay suke aku . x kot. x sengaje je tu lol.aku pun deny lol. aku cintan cintun kat awek2 je yer. shivers ><
pastu bebrape insiden lucu bersama rakan , telah menyebab kan aku di label sebagai di sukai kanak2 pulak . ok x pe la tu , mke gengster penjenayah cam aku ni pun ade gak bende comel2 nak sayang kan . tehehehe.

skang ni plak.. semut2, kumbang2 rama2 suke sgt dtg kat aku. nak dtg2 xpe, aku da insap.. dah x bunuh da korang2 ni ramai2 =( takut Tuhan murka..tapi x yahlah gigit yer korang2, sakit la , aku time tido mane sedar , komperm aku tepok korang sampai lumat, xpasal je. Behave pls , jgn nakal2 yek pls plssssss x) xmo bunuh korang lg .winks.

2 comments:

  1. same here. same here.

    nyamuk n semut banyak sangat semenjak dua menjak ni. belum cerita cicak jalan2 tepi katil. bikin gelabah je.

    ReplyDelete
  2. hahhaha x ske cicak ke? :b
    cicak kat rumah ni besar2 @@ cicak kawen bengkarung kot

    ReplyDelete